Post by hartdesdiacarfie on Feb 22, 2022 23:08:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Story - Mansion Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegenerator-tokens ▞▞▞
▞▞▞ My Story - Mansion Makeover 2022 version ▞▞▞
Spillet er morsomt, men det sitter fast nå og sier at flere nivåer kommer snart, sier vennligst oppdater, men det hjelper ikke å oppdatere, avinstallere og installere på nytt. Noen nivåer føles med vilje vanskelig å tvinge lønn for å spille.
De første dagene med å spille spillet var kjempebra, jeg personlig elsker spillet, men nå kan jeg ikke renovere andre rom fordi spillet sier at jeg må vente på flere "oppdateringer".
Elsker denne typen spill, men jeg dropper den av samme grunn som jeg har sluttet med andre lignende spill. Når du kommer til et visst punkt er det nesten umulig å passere nivåer før du har spilt hvert av dem rundt tusen ganger. Det er klart du ønsker å tjene penger på spillet ditt, men når du gjør det så vanskelig å passere nivåer uten å bruke penger, tar det all gleden av å spille, og ærlig talt trekker folk, som meg, til det punktet at vi bare slutter. Vinnende forretningsplan? Tror ikke det.
Jeg likte dette spillet veldig godt, men språket begynte å plage meg. Dette er et spill jeg kanskje hadde anbefalt til barnebarnet mitt hvis ikke for karakterene og språket. Slik det er nå, er det best for familien vår å ikke spille det. Det ville vært fint om det dårlige språket kunne redigeres bort? Tross alt er det ikke nødvendig for spillet er det vel? Grafikken er vakker og jeg likte å dekorere og elsker katter. Så langt har romantikken vært smakfull og bortsett fra banneordene har den unge kvinnen sjarmert.
Gåtene er for vanskelige forbi et visst punkt. Dessverre, for å virkelig utmerke seg i dette spillet må du sette inn konsekvente penger og det er absolutt ikke verdt det. Jeg likte spillet veldig i begynnelsen, så jeg er trist å måtte skrive dette. Jeg ønsket virkelig å fullføre spillet også, men jeg vil ikke legge mer penger i denne spillperioden.
Parkour Race - FreeRun Game Sports cwpn
Elsker det 😍
Spillet ser ut til å sette seg fast på steder. Rydder brikker, men telleren stjeler tiden din. Jeg må slå den av; så gå tilbake. De to første karakterene tok en god stund å kle på seg. Det tredje kan jeg ikke. En utålmodig, sint, dame; (Jeg vil også være det) at jeg ikke kan kle på meg. Og mange karakterer kommer opp. Jeg nekter å bruke pengene mine. Jeg lar bare typen deres stå opp og bruke pengene deres. Denne typen spill kan bli ganske kostbar. Samme som ovenfor. Jeg begynner å finne spill som er det
Jeg startet stuen forrige måned og har spilt «Master Challenge» og ventet på en oppdatering siden den gang. Må jeg avinstallere og installere på nytt for at dette spillet skal la meg spille og redesigne resten av herskapshuset?
Jeg elsker spillet, men jeg har ventet på en oppdatering i ca. 2 måneder. I følge andre anmeldelser har noen mennesker ventet mye lenger enn jeg har. Jeg håper at det er en ny oppdatering, ellers må jeg slette dette spillet. Jeg har brukt noen ekte penger på dette spillet fordi jeg elsket det. Hvis det noen gang kommer en oppdatering for å endre vurderingen min fra 3 til 5 stjerner. VENNLIGST oppdater veldig snart... Takk!!!
Jeg tror det lar deg få stjerner i begynnelsen. På et tidspunkt endres reglene og du kan ikke dekorere herskapshuset lenger? Det blir ingenting annet enn en grunnleggende godteri.
My Story - Renovasi Mansion Teka-teki xcep
Jeg lastet ned spillet bare for å fortelle utvikleren at annonsen du har for dette spillet er MEGET upassende. I begynnelsen av annonsen viser den en kvinne som står utenfor et vindu mens hun ser inn for å se mannen sin foran et par ben med undertøyet ved anklene med teksten "Min mann utro"... Halvparten av annonsene representerer ikke engang det sanne spillet. Men denne var så dum og støtende fordi datteren min satt sammen med meg.. Smh. Så du annonserer for seksuelle situasjoner for å få spillere?
Spillet er bra, men det som virkelig er irriterende er at de fleste søppelgjenstander ikke er valgt av oss som det skal være?! Jeg tror heller ikke at gjenstandene for å dekorere herskapshuset ikke er veldig fine, da de er veldig gammeldagse!! Vennligst la oss velge alle dekorasjoner og gjøre dem mer attraktive?
Fint spill med attraktiv grafikk og en interessant historie. Nivåene blir imidlertid vanskelige for fort. Jeg er ikke hektet nok til å jobbe så hardt for å klare nivåer. Spillene blir jeg virkelig avhengig av å vente lenger før jeg går over til vanskeligere nivåer. Innen den tiden er jeg så interessert i historien, at jeg vil anstrenge meg.
Stort sett lik andre spill som HomeScapes ned til innredningen og utseendet til huset. Men det ville vært et morsomt spill hvis spillet ikke ble tvunget til å lukke hver gang jeg brukte en stjerne til oppgaver. Fikk bare like nivå 5, og den tvang stengt 3 ganger. Det bør også være et alternativ for å hoppe over opplæringen. Ikke alle trenger det, og på dette tidspunktet synes jeg de er irriterende. Så 2 stjerner.
Dette spillet er greit. Men jeg sitter fast på mitt nivå på grunn av romrenoveringen tok så lang tid. Det har gått en måned, det er ingen oppdatering. Jeg kan ikke spille dette spillet mens jeg venter
Det er utfordrende, men du må være tålmodig for å lære om spillet 🎮 🙄 👏 😉 også!
Spillet har et stort potensial for å lære å bygge ting og forskjellige materialer du kan bruke for å få jobben gjort og også navnet på materialene
Helt GØY.. Jeg elsker dette spillet, det holder meg interessert i de små gåtene. De er heller ikke så vanskelige enkle å løse. Enkelt å samle stjerner å dekorere hjemmet. Med en fin historielinje å gå sammen med.
My Story - Mansion Makeover Puzzle kdfm
Har ventet på oppdateringen for at flere rom skal bli tilgjengelige en stund nå. Når skal du oppdatere? Kommer til å slette spillet hvis ikke snart.
Jeg ble ferdig med alle oppgavene som var tilgjengelige på en uke. Så jeg lurer på når neste oppdatering kommer? Spillet var søtt og enkelt, jeg ble sittende fast på noen nivåer, også det var uten tvil hvor mye ting var for et rom. Det var veldig unødvendige og overbrukte ting, ellers var spillet bra. Historien er meh. Det kunne trenge litt arbeid, og det ville vært fint om de mannlige karakterene fikk bedre design. Elsker katten, han er den beste delen i spillet, det ville vært kjempebra om han fikk sitt eget rom.
Jeg elsker det! Møblene er fantastiske. Og appen er så enkel å bruke og er så gøy!!!
Ventet på oppdateringer for å fullføre ombyggingen av rommene! N kom for å se på anmeldelser..bare for å se at dere ikke følger med på spillet, enn si spillernes kommentarer! Hvor trist!!! Bli bedre ppl!!!
My Story - Renovasi Mansion Teka-teki upp
Dette er et morsomt spill og jeg liker det. Jeg har spilt andre lignende spill, men når de begynner å kreve flere stjerner begynner spillet å suge!!! Så langt har ikke dette spillet gjort det, og jeg liker det.
Ok. Jeg er til det punktet hvor jeg ikke har mer å dekorere. Jeg sjekket, og jeg ser at spillet ble utgitt i januar i år, så det er nesten et år, og etter 417 nivåer er det ikke mer å dekorere. Jeg føler at dette kommer til å bli et veldig tregt oppdateringsspill, så jeg er ute. Det er synd, for jeg likte virkelig å dekorere i dette spillet, og grafikken er fantastisk.
My Story - Renovasi Mansion Teka-teki ueno
Satt fast på et brett som du trenger gjenstander for å passere. Hver vare koster 900-1500 edelstener og jeg har 230 edelstener, beklager, men jeg nekter å bruke rl penger på et mobilspill. Spesielt hvis det tydeligvis er snakk om kontanter
Så langt er spillet morsomt. Annonsene for det er avskyelig misvisende. Jeg vet ikke hvorfor utviklerne bestemte seg for å annonsere det som en "foraktet kvinne slår ut på egenhånd"-historie. Det har bokstavelig talt ingenting med det å gjøre. Det er et spill barn lett kan spille, så hvorfor annonsere det som om hovedpersonens ektemann var utro mot henne og nå må hun forlate ham og begynne iver? Kjære vene. Det er derfor jeg ga den tre stjerner. Hvis de endrer annonseringsstrategien for å gjøre den mer barnevennlig, gir jeg 4 stjerner.
Det er bare moro-til du går tom for rom. kom til nivå 439 og det bare stoppe. ikke flere rom - vent på oppdateringer. EGENTLIG
Jeg har spilt et stort antall «Match-3»-spill. De starter alle på samme måte: enkel, flott grafikk, søt historielinje. Så blir hver og en av dem til det samme; inkludert denne ... en stor rip-off. Denne, det ser ut til å ta det et skritt videre. De har konkurrerende gevinster. Du kan med andre ord vinne 2 forskjellige utbytter, men det ene vil kansellere det andre. De har tjent for mye på meg. Så når jeg er ferdig med denne anmeldelsen, avinstallerer jeg den.
Hvorfor er nivåene fortsatt under bygging? Kan ikke gå videre, jeg har kontaktet apputvikleren med e-post et par ganger nå uten svar eller fiks, har nå gjort play store oppmerksom på problemet
Det er et veldig underholdende spill. Jeg er ikke god til å dekorere, men dette spillet gir meg litt innsikt og håp.
Elsker dette spillet! Skulle ønske du kunne åpne flere rom. VENTER og sjekk daglig.🥺
Kan være bedre belønninger og ikke ta betalt for nesten alt. Jeg har også opprinnelig registrert meg for å dekorere herskapshuset, men nå får jeg bare sidespill når herskapshuset åpner opp i 1 til 2 dager, stenger det og tilbake-til-side-spill var det så kjipt. må finne et annet spill
Jeg var glad før, men da jeg nådde nivå 500 kan jeg ikke pusse opp noen rom lenger🥲😥
Så det har vært 4 måneder uten nye nivåer, rom som skal pusses opp. Blir skikkelig lei av å sjekke. Mister interessen raskt. Jeg pleide å spille daglig, og nå sjekker jeg bare daglig og får belønningene og kanskje gjør et designernivå for å fordrive tiden mens jeg venter på at Manor Matters liv skal fylles opp igjen, slik at jeg kan spille det spillet og renovere det herskapshuset. Hva skjer med oppussing likevel? Jeg har 13000 mynter, men ingen stjerner eller rom eller nivåer, ikke noe moro!